مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فراخوان جشنواره رسانه‌ای «چله انقلاب» در استان گلستان منتشر شد.

فراخوان جشنواره رسانه‌ای «چله انقلاب» در استان گلستان منتشر شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد عصر شنبه در خصوص جشنواره رسانه ای چله انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره رسانه ای «چله انقلاب» در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همکاری تبلیغات اسلامی گلستان و خانه مطبوعات در استان برگزار می شود.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله یک تیر ماه ۱۳۹۷ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ در یکی از رسانه‌های استان گلستان منتشر شده را تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

ولی نژاد در خصوص موضوعات جشنواره گفت: آثار ارسالی باید در موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، انعکاس و تبیین دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران، مبارزه با آسیب ‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی باشد.

وی ادامه داد: بخش های جشنواره شامل خبر، گزارش، عکس، سرمقاله، یادداشت و چند رسانه ای (اینفوگرافیک/ انیمیشن/موشن گرافی) است.

ولی نژاد بیان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب‌های عکس، گزارش، خبر، سرمقاله /یادداشت و چند رسانه ای ارسال کنند.

وی ادامه داد: تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استانی که دارای یکی از شرایط ذیل باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

ولی نژاد تأکید کرد: فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات باشد.

وی توضیح داد: متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

ولی نژاد گفت: آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیر مسئول تأیید کند و آثاری که دارای نام مستعار هستند، شرکت داده نخواهند شد و همه آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه منتشر شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارسال آثار به جشنواره رسانه ای«چله انقلاب» از طریق ارسال الکترونیک، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره امکان پذیر خواهد بود.

ولی نژاد با بیان این که در هر یک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره سه نفر به عنوان برترین نفرات برگزیده می‌شود، اظهار کرد: فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی، هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی enghelabchele@gmail.com، ارسال و یا به آدرس پستی ۴۹۱۷۷۵۵۹۶۵ پست کنند.

ولی نژاد بیان کرد: به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین شرکت دادن آثاری که قبلاً در جشنواره‌های مشابه شرکت داده شده و حائز رتبه شده‌اند، در این جشنواره ممنوع است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار