سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر تخصص، شخصیت فسادستیز لازم است و «عبدالملکی» برای این سمت گزینه خوبی است.

«عبدالملکی» برای تصدی وزارت تعاون و کار گزینه خوبی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: «حجت الله عبدالملکی» یکی از نیروهای جوانی است که برای کابینه دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: عبدالملکی، اقتصاددانان بوده و برنامه‌های خوبی بر مبنای تحلیل کلان اقتصادی اعلام کرده است‌.

ایری بیان کرد: وی بسترسازی و مدل سازی برای ایجاد یک میلیون شغل را وعده داده و برنامه های خوبی برای اشتغال، حوزه بازنشستگان و نحوه استفاده از بخش خصوصی دارد و توانسته نظر کمیسیون عمران را هم جلب کند.

وی اضافه کرد: وزارتخانه تعاون از جمله وزارتخانه های مهم بوده که زیر مجموعه های زیادی دارد و از ادغام وزارت تعاون و کار ایجاد شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با این شرایط می‌طلبد کسی در صدر این وزارتخانه قرار بگیرد که علاوه بر تخصص، شخصیت فساد ستیز داشته باشد تا بتواند در برابر فسادی که در ساختار اداری رخنه کرده، مقابله کند.

وی تأکید کرد: برای این سمت فردی باید روی کار بیاید که با باندها و مجموعه ها درگیر نشده و به نظر بنده شخص آقای عبدالملکی گزینه خوبی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار