سهل انگاری در تامین زیر ساخت مناسب برای اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در گلستان موجب ازدحام مردم در این مراکز شده و خطر شیوع کرونا را افزایش داده است.

خطر شیوع کرونا در مراکز مقابله با کرونا/ ازدحام گسترده گرگانی ها در مراکز واکسیناسیون

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  دومین روز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در استان گلستان در حال اجراست، اما تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد با ازدحام مردم دراین مراکز ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود و خطر شیوع کرونا در این شرایط بالاست.

همزمان با انتشار این تصاویر حق شناس استاندارگلستان در بازدید از مسجد امام علی ابن ابی طالب علیه السلام شهرستان گرگان به عنوان مرکز جدید واکسیناسیون گفت: تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان از ازدحام جمعیت بکاهیم.

او افزود: تلاش‌های و زحمات شبانه روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و خوشبختانه کادر درمان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روز‌های اول درگیری با بیماری کرونا به خدمت رسانی می‌پردازند.

حق شناس گفت: مقرر شده علاوه بر سهمیه معمول استان، ۳۰ هزار دُز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

او گفت: همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم

حق شناس با بیان اینکه روند واکسیناسیون در استان مناسب است، افزود: بیش از ۲۵ درصد یک میلیون ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط واکسیناسون گلستان تا به حال واکسن زده اند و در گرگان بیش از ۴۰ درصد واجدین شرایط واکسینه شده اند.

در حال حاضر هزار و ۹۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گلستان بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار