بخشی گفت: بیش از ۸۰ بسته معیشتی در سومین مرحله از کمک‌های مومنانه با همکاری و مشارکت مردم و خیرین تهیه شده که توسط کانون فرهنگی هنری گلستان ارجنک بین محرومان روستای ارجنک توزیع می شود.

تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط کانون گلستان ارجنک

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اصغر بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۸۰ بسته معیشتی در سومین مرحله از کمک‌های مومنانه با همکاری و مشارکت مردم و خیرین تهیه شده که توسط کانون فرهنگی هنری گلستان بین محرومان روستای ارجنک توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: ارزش هریک از این بسته های معیشتی چهار میلیون ریال است که شامل برنج، روغن مایع، حبوبات، ماکارونی، چای و شکر می باشد.

 

وی ابراز کرد: فعالان مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک پس از شیوع ویروس کرونا برای خدمت رسانی به مردم بخصوص در بحث ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با ویروس کرونا تلاش های موثری را انجام دادند.

 

بخشی گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی یکی از مهمترین اقدامات کانون فرهنگی هنری گلستان است که تاکنون سومین مرحله از این رزمایش با مشارکت مردم و خیرین در دستور کار بچه های مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ارجنک ادامه داد: در مرحله قبل نیز ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی با حمایت های خیرین برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار