با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرعامل آبفا گلستان و فرماندار آزادشهر، تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره ۳ شهرستان آزادشهر با آبدهی ۷ لیتر بر ثانیه انجام و افتتاح شد.

یک حلقه چاه آب شرب وارد مدار آبرسانی آزادشهر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان در این مراسم گفت: این طرح از طرح‌های اضطراری تأمین آب شرب شهرستان آزادشهر بود که یک حلقه چاه با عمق ۲۲۰ متر و با دبی ۷ لیتر بر ثانیه تجهیز و برق‌رسانی و به شبکه شهر آزادشهر متصل شد.

داوود گیلک در خصوص طرح آبرسانی به شهرستان‌های آزادشهر و رامیان، اظهار کرد: این طرح از ۱۰ سال پیش آغاز و طی سه سال اول اعتبارات مناسبی داشت که ۱۰ حلقه چاه حفاری و ۱۵ هزار مترمکعب مخزن ایجاد شد ولی در ادامه با کاهش اعتبارات طرح نیز با کندی روبه‌رو شد و فقط توانستیم ۳ چاه با مخزن ۵ هزار مترمکعبی در جنوب شهر آزادشهر تحویل بدهیم.

وی بیان کرد: با اجرای باقیمانده اجزای این طرح در شهرهای آزادشهر و رامیان با تخصیص اعتبارات مناسب آبرسانی تا ۸ سال آینده مشکلی در تأمین آب شرب در شهرهای آزادشهر و رامیان نداشته باشد.

حمیدرضا ملک حسینی، فرماندار آزادشهر نیز در این مراسم گفت: امید است این جدیت و تعامل در ادامه نیز وجود داشته باشد تا بتوانیم ظرف تابستان سال جاری شاهد افتتاح چاه شماره ۶ نیز در این شهرستان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار