پس از انتشار گزارش “خانه ای در کردکوی که برق و گاز ندارد/سرما نزدیک؛ فرزندان کوچک این خانه را دریابید+تصاویر”، حسین احمدی معاون فرماندار کردکوی با مراجعه به پایگاه خبری رادکانا، خود پیگیر این موضوع شد؛ از این رو به همراه معاون فرماندار به سراغ این خانواده رفتیم تا ایشان نیز از نزدیک با خانواده صحبت کرده و از زوایای موضوع کاملا باخبر شود.

بازدید معاون فرماندار از خانواده ای در کردکوی که برق و گاز ندارند+تصاویر

 به گزارش گلستان24،هفته گذشته گزارشی با عنوان “خانه ای در کردکوی که برق و گاز ندارد/سرما نزدیک؛ فرزندان کوچک این خانه را دریابید+تصاویر” بر روی این پایگاه خبری قرار گرفت.

این گزارش بازتاب خوبی در سطح منطقه داشت که برخی از مسئولین شهرستان پا پیش گذاشته و تاکنون قدم های خوبی را برای کمک به این خانواده برداشتند.

در کنار مسئولین، همشهریان خیری هم بودند که با مراجعه به این پایگاه خبری خواهان کمک به این خانواده کردکویی بودند.

پس از انتشار این گزارش حسین احمدی معاون فرماندار کردکوی با مراجعه به پایگاه خبری رادکانا، خود پیگیر این موضوع شد؛ از این رو به همراه معاون فرماندار به سراغ این خانواده رفتیم تا ایشان نیز از نزدیک با خانواده صحبت کرده و از زوایای موضوع کاملا باخبر شود.

وی نیز از نزدیک با با این خانواده دیدار و گفتگو کرد و پای درددل این شهروندان کردکویی نشست.

پس از اینکه بازدیدمان به اتمام رسید به اداره توزیع نیروی برق کردکوی رفتیم تا با رئیس این اداره گفتگویی داشته باشیم که ایشان نیز در مأموریت به سر می بردند.

Photo0132

البته هماهنگ شد آقای کمالی سرپرست این خانواده نیز به جهت رفع مشکلات خود امروز به اداره برق مراجعه کند تا ان شاءالله نعمت برق نیز شامل حال آنان گردد.

آنگونه که ظاهر امر نشان می دهد اداره گاز نیز اقدام به گازرسانی به این خانه کرده است که هنوز علمک گاز نصب نشده است که ان شاءالله در روزهای آینده شاهد برخورداری این خانواده از نعمت گاز خواهیم بود.

گفتنی است، جا دارد از دیگر مسئولین این شهرستان که تا به امروز کمک های قابل توجهی به ما به جهت رفع مشکلات این خانواده کردند تقدیر و تشکر نماییم.

ان شاءالله در روزهای آینده اخبار تکمیلی را منتشر خواهیم کرد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

Photo0122Photo0124Photo0126Photo0131Photo0133Photo0132Photo0136Photo0137Photo0135Photo0138Photo0139Photo0140Photo0142

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار