افراد بالای ۴۵ سال در گرگان و بالای ۴۰ سال در شهرستان‌های گلستان می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

کاهش سن واکسیناسیون در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در گرگان به متولدین سال ۱۳۵۵ و قبل از آن و در شهرستان‌ها به متولدین سال ۱۳۶۰ و قبل از آن واکسن کرونا تزریق می‌شود.

دکتر ناهید جعفری افزود: این افراد باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت به نشانی SALAMAT.GOV.IR ثبت نام کنند و سپس از طریق دریافت پیامک از زمان و مکان تزریق خود آگاه شوند.

او گفت: تا کنون ۲۸ و سه دهم دصد از واجدین شرایط واکسینه شدن در گلستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : تا صبح امروز ۳۸۲هزار و ۹۴۸نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و نوبت دوم واکسن هم به ۷۷هزار و ۹۷۳گلستانی تزریق شد.

ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون روزهای آینده در گرگان

همچنین رئیس مرکز بهداشت گرگان از پیگیری برای اضافه کردن دو مرکز دیگر برای ارائه خدمات واکسیناسیون در گرگان خبر داد و گفت : امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا برای تجهیز مصلی نماز جمعه گرگان و نمایشگاه بین المللی گلستان در جاده آق قلا تصمیم گیری می شود.

غلامی افزود : سالن شهید گرزین جنب مرکز بهداشت، سالن خورشید و مسجد علی ابن ابی طالب در انتهای خیابان امام رضا (ع)، سالن قابوس در جرجان ۶ ، سالن کیمیا در خیابان استاندارد ، سالن ساله سپاه و سالن ورزشی تختی از جمله مراکزی هستند که در شهر گرگان خدمات واکسیناسیون ارائه می‌دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار