رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) فرماندهی انتظامی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون حدود سه هزار خودرو که بدون توجه به محدودیت و ممنوعیت‌های اعلام شده در شهرهای با وضعیت قرمز شیوع کرونا تردد کرده بودند در مجموع سه هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

رانندگان متخلف گلستان در محدودیت کرونا ۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گلستان، عباس مهاجربسطامی اظهار داشت: همچنین در پنج ماه گذشته ۶۵ هزار خودرو در این استان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد شبانه و هزار خودرو نیز در همین بازه زمانی در شهرهای نارنجی به علت رعایت نکردن محدودیت‌های ترددی، مشمول اعمال قانون شدند.

وی افزود: از هفته گذشته و با آغاز طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در سراسر کشور، تردد در جاده‌های گلستان ۴۰ درصد کمتر شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: تا پنج شهریور که طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در کشور پابرجاست، در مبادی اصلی و فرعی ورودی استان (پلیس راه نوکنده در غرب استان، تنگراه در شرق استان، توسکستان و خوش‌ییلاق به همراه النگ رامیان در جنوب گلستان و اسلام‌آباد مراوه‌تپه) ضمن جلوگیری از ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی از خروج خودرو با پلاک‌های بومی نیز به عنوان مسافر جلوگیری شده و ضمن جریمه تردد، از محل توقف به استان مبداء برگشت داده می شوند.

وی تاکید کرد: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ هر شب تا ساعت سه صبح روز بعد در همه شهرها بدون توجه به مساله رنگ‌بندی همچنان ادامه خواهد داشت و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح منع تردد تا جمعه هفته جاری، شامل منع ورود به همه تفرجگاه‌ها و مراکز جنگلی و گردشگری استان خواهد بود و ورودی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار