بر اساس تصمیم ستاد کرونا گلستان از فردا ساعت ادارات به روال قبل خواهد بود و بر اساس مصوبه دیگر این ستاد ادارات پنجشنبه‌ها بر اساس روال گذشته به فعالیت می پردازند و تعطیل نیستند.

آخرین مصوبات ستاد کرونا در گلستان/ بسیج پاره تن ملت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عبدالرضا فاضل پیش از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه سویه دلتا در گلستان شیب نزولی گرفته اظهار کرد: هم اکنون 1806 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 228 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 80 بیمار متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بر اثر بیماری کرونا 28 گلستانی جان خود را از دست دادند، ضمن این که 5دستگاه اکسیژن ساز و 50 دستگاه ونتیلاتور به ظرفیت درمان گلستان اضافه شده است.

گفتنی است بر اساس تصمیم ستاد کرونا گلستان از فردا ساعت ادارات به روال قبل خواهد بود و بر اساس مصوبه دیگر این ستاد ادارات پنجشنبه‌ها بر اساس روال گذشته به فعالیت می پردازند و تعطیل نیستند.

بسیج پاره تن ملت است 

در این جلسه نیز فرمانده سپاه نینوا ضمن تبریک روز پزشک . تشکر از هیئت های مذهبی در همکاری با ستاد کرونا اذعان کرد: در طرح شهید سلیمانی گام اول کاهش خوبی داشتیم و تثبیت و بیمار یابی مراقبتی و نظارتی بود.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبرانقلاب به دنبال رفع اشکالات گام اول هستیم و مباحث پدافندی را در حال ارزیابی هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان باید آماده مقابله با جهش های بعدی ویروس باشد، اضافه کرد: باید زیرساخت ها را افزایش دهیم و امکانات و تجهیزات رو آماده کنیم ضمن اینکه قرارگاه امام رضا(ع) برای آمادگی در این موارداست و ترکیبی از مسولین استانی، شهری و محلات است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به تشکیل شورا دفاع زیستی در محلات و روستاها بیان کرد: شورا دفاع زیستی در حال شکل گیری است که فرمانده پایگاه بسیج عهده دار این مسوولیت خواهد بود.

ملک شاهکوهی یادآورشد: در این مرحله باید طرح واکسیناسیون در اولویت قرار گیرد، پروتکل بهداشتی رعایت شود و اعمال محدودیت ها سخت گیرانه باشد ضمن اینکه چهار کمیته نیز باید با همکاری نهادهای مختلف در راستای اجرای این موارد احیا شود.

وی افزود: بسیج پاره تن ملت است و نگاه ما این است شرایط هنوز تغییری نکرده و باید خودمان را برای شرایط سخت تر آماده کنیم.

گفتنی است با اعلام استاندار گلستان نمایشگاه بین المللی گلستان و مصلی گرگان در حال تجهیز و تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار