از ابتدای ماه محرم تا روز هفدهم این ماه 1میلیون و 730 هزار پرس غذای گرم پخته شده و در میان مددجویان و نیازمندان گلستانی توزیع شده است.

توزیع 1میلیون و 730 هزار پرس غذای گرم و 35 هزار و 500بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به طرح اطعام حسینی و احسان حسینی اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) در ماه محرم و صفر سعی دارد نذورات مردمی را بسمت محرومیت زدایی سوق دهد.
بابایی با اشاره به فعالیت 271 آشپزخانه «اطعام حسینی» در سطح استان گلستان ، گفت: این آشپزخانه‌ها از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر با طبخ غذای گرم پذیرای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند.
وی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از جمله اهداف طرح اطعام حسینی برشمرد و افزود: با همراهی مردم ، مراکز نیکوکاری و خیران 1میلیون و 730 هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین خانواده های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان توزیع شد.
وی ادامه داد: ارزش این تعداد غذای گرم پخته شده در استان گلستان بیش از 50میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به طرح «احسان حسینی» نیز اشاره کرده و گفت: تا کنون 35هزار و 500 بسته معیشتی جمعا به ارزش 8 میلیارد تومان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان استان توزیع شده است .
وی بیان داشت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف برجسته این دو طرح بوده و کمیته امداد می کوشد تا با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سیدالشهدا(ع)، بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانوارهای محرومین پیوند ایجاد کند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ضمن قدردانی از همکاری و کمک‌های خیران، مراکزنیکوکاری، ستاد مردمی محرم گرگان ، سایر ادارات و نهادهای استان، گفت: طرح «اطعام و احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی به این طرح هستیم تا بیش از پیش بتوانیم به یاری مستمندان جامعه بشتابیم.
وی تصـریح کرد : نیکوکـاران می‌توانند از طریـق شماره گیری کد آسان پرداخت #017*8877* ویا با مراجعه حضوری به 20 دفتر کمیته امـداد امـام (ره) و  280 مـرکـز نیکوکاری طـرف تعامل با  این  نهاد درسطح استان گلستان و یا واریـز کمک نقـدی به شماره کارت0226-9997-9918-6037در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» مشارکت نمایند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار