بیکی گفت: بزرگترین سیره و الگو برای دولتمردان نظام سیره و روش شهید رجایی است.

ترویج سیره و الگوی شهید رجایی برای تقویت نگاه دولتمردان مفید است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی همزمان با سالروز شهادت شهیدان «رجایی و باهنر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ترور و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران اوج مظلومیت این نظام را نشان می دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در دورانی که این انقلاب مردمی تازه شکل گرفته بود و رئیس جمهوری که از متن مردم برخاسته بود و محبوب دل مردم بود به همراه نخست وزیر توسط عده ای خودخواه و فساد طلب مورد ترور قرار گرفتند و شهید شدند، نشان از این دارد که عده ای به گونه ای در تبلیغات وارونه، می خواهند جای ظالم و مظلوم را اشتباه نشان دهند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران از ابتدای این انقلاب رنج ها و مصیبت های زیادی را کشیده است و خون های بسیاری را پای این انقلاب داده است که همه اینها برای رسیدن به استقلال و آزادی بوده است.

 

بیکی با بیان اینکه بزرگترین سیره و الگو برای دولتمردان نظام سیره و روش شهید رجایی است، اظهارداشت: سیره ای مردمی و روشی مردم دارانه و بدور از فساد و جذب منافع شخصی در حکومت و نظامی که دولتمردان و حاکمان آن از فساد و منافع شخصی به دور باشند یقینا بسیاری از مشکلات مردم حل می شود و منابع مالی در مسیر آبادانی و ارتقای طح رفاه جامعه هزینه می شود و همین طور خوی حرص و طمع و دست اندازی بیت المال به حقوق مردم از بین می رود و قانون در آن جامعه حاکم می شود.

 

وی گفت: یکی از راه های مبارزه با فسادهای اداری و مالی در سیستم های دولتی پایبندی مسئولان به قوانین و عدم استفاده از رانت های اداری است که می تواند نقش بسیار بزرگی در مقابله به فساد داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: بنابراین عزم جدی در مقابله با فساد باید در سیره و روش دولتمردان رخ نشان دهد تا دیگران جرات انحراف از مسیر قانون را نداشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: زندگی شهید رجایی واقعا یک زندگی ساده و مردمی بود و باعث شد در قلب های مردم ماندگار بماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار