فراخوان پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی (مداحان دانش‌آموز) که به همت فرهنگ‌سرای اندیشه، مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و چند نهاد و سازمان دیگر برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،فرهنگ‌سرای اندیشه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل‌بیت(ع) و با هدف شناسایی استعدادهای مداحی، نوحه خوانی و مرثیه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان، پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی (مداحان دانش آموز) را به صورت مجازی برگزار می کند.

 
بر پایه این گزارش، دانش‌آموزان پسر در کلیه مقاطع و پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور که علاقه‌ به شرکت در این آیین دارند می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه، یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای (به صورت افق) (حداکثر تا ۱۰ مگابایت) از مداحی خود را از طریق درگاه های اینترنتی www.nogolanhosseini.ir و یا www.qurantv.ir و یا از طریق لینک ثبت نام http://10a.ir/ST2 بارگذاری و ارسال کنند.

 

گفتنی است مهلت ثبت نام و ارسال فیلم مداحی تا 15 شهریور بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های ۱۵-۸۸۵۰۵۵۱۳-۰۲۱ فرهنگ‌سرای اندیشه تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار