عبدی آخرین وضعیت ممنوعیت تردد در جاده‌ های گلستان را تشریح کرد و گفت: تردد بین استانی در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

آخرین وضعیت ممنوعیت تردد در جاده‌ های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی عبدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در مقاطع مختلف به ویژه در تعطیلات محدودیت هایی برای تردد اعمال شد و هر زمانی که محدودیت ها به ما ابلاغ شد همکاران ما برای اجرای آن اقدام کردند.

 

رئیس پلیس راه گلستان ادامه داد: پس از اعلام محدودیت های تردد همکاران ما در پنج نقطه و در مرحله آخر در هفت نقطه از استان مستقر شدند و ممنوعیت های تردد را اجرایی می کردند و مانع ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان و همچنین خروج خودروهای با پلاک بومی از استان گلستان می شدند.

 

وی بیان کرد: طرح ممنوعیت تردد خودروها تا پنجم شهریورماه جاری اجرا شد و در حال حاضر تردد بین استانی به جز شهرهای قرمز و نارنجی از کمربندی ها بلامانع است.

 

عبدی اضافه کرد: مبلغ اعمال قانون برای ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و برای ورود به شهرهای نارنجی 500 هزار تومان است، شب ها نیز از ساعت 22 شب تا سه صبح  محدودیت های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی اجرایی می شود و تردد در این ساعات جریمه 200 هزار تومانی را به همراه دارد.

 

رئیس پلیس راه گلستان متذکر شد: گاهی اوقات سانحه رانندگی به واسطه یک ثانیه غفلت رخ می دهد لذا هنگام رانندگی تمام توجه رانندگان باید مشغول رانندگی باشد تا خود و دیگران از حوادث ایمن باشند.

 

وی عدم توجه کافی به جلو، سرعت غیرمجاز و عدم رعایت حق تقدم را بیشترین علت وقوع سوانح رانندگی برشمرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار