معاون آموزش ابتدایی گلستان از اجرای طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در استان خبر داد.

اجرای طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان در مصاحبه با استودیو همکلاسیاز اجرای طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در استان خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: با شروع بحران و روی آوردن نظام های آموزشی به رویکردهای متناسب با شرایط جدید، نیازهای ویژه ای برای معلمان شکل گرفت. با توجه به زیست بوم جدید اکنون بسیاری از معلمان با چالش های بسیاری در زمینه روش های تدریس، زیر ساخت ها و فناوری های مورد استفاده دست و پنجه نرممی کنند؛ در این راستا با توجه به استفاده روز افزون معلمان از فناوری های نوین،‌ طرح توانمند سازی معلمان با عنوان رویش تابستانه در استان به اجرا درآمده است که تا 20 شهریور ادامه دارد.

معاون آموزش ابتدایی گلستان، محورهای آموزشی دوره را آموزش های فنی، شیوه های تدریس مبتنی بر الکترونیک، تلفیق سرگرمی با آموزش و مهارت در به کارگیری تکنیک های اینگیجمنت( تکنیک های مشارکت و سرگرمی) برشمرد وافزود: این دوره با حضور 200 آموزگار، در بازه زمانی20 تیر تا 20 شهریور، در بستر skyroom، در حال برگزاری است و هدف دوره، ارائه آموزش های با کیفیت به معلمان به منظور توسعه حرفه ای و بهبود فرایند تدریس با به کارگیری روش های فعال، برقراری ارتباط موثر و در نهایت یادگیری عمیق و پایدار در دانش آموزان است.

شایان ذکر است: دوره توانمندسازی رویش تابستانه ، شامل  دوره های آموزشی ساخت ویدئو آموزشی با نرم افزار کمتازیا ، ساخت انیمیشن آموزشی با نرم افزار ویدئو اسکرایب، پاورپوینت به سبک حرفه ای، روش های تدریس اثربخش مبتنی بر فناوری های نوین و برنامه نویسی اسکرچ  بوده که توسط مدرسان کشوری برگزار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار