دوره کنشگری حوزه خانواده با هدف آشنایی دانشجویان با موضوعات تربیتی، مهارتی و کاربردی مرتبط با خانواده، در بستر مجازی در حال برگزاری است.

برگزاری دوره کنشگری حوزه خانواده، ویژه دانشجویان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان با عنوان این مطلب همچنین گفت: کسب توانایی مطالبه گری، جریان سازی و تحلیل گری در فضای مجازی برای عموم مردم به ویژه دانشجویان را از دیگر اهداف این دورۀ مجازی برشمرد .

جواد فرامرزی تصریح کرد: این دوره با بهره گیری از اساتید کشوری و متخصص در موضوعات ازدواج، فمنسیم، زیست جنسی در غرب، طلاق، ازدواج موقت و سقط جنین در حال برگزاری است و با ارائه گواهی پایان دوره می توان از ظرفیت متربیان در مراحل تکمیلی با موضوعات مختلف حوزه خانواده استفاده کرد.

وی اذعان کرد: بنا داریم با تهیه بانک اطلاعاتی از افراد آموزش دیده و بهره مندی از افراد متخصص، هسته های مسئله محور را با رویکرد بررسی نظام مسائل حوزه خانواده و ارائه راهکار تشکیل دهیم .

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان یادآور شد: دانشگاهها و اردوهای جهادی می توانند اولین عرصه‌های فعالیت و ورود نگاه مسئله محور متربیان باشد.

فرامرزی خاطر نشان کرد؛ دوره های متعدد دیگری بر اساس نیازمندی حوزه‌های مختلف و با نگاه تخصصی در حال طراحی و پیگیری است که جهت شرکت عموم به ویژه دانشجویان از طریق رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دوره کنشگر حوزه خانواده، از 13 شهریور ماه به مدت 4 روز و با شرکت 95 داوطلب در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار