استاندار گلستان با صدور پیامی سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان به کشور را تبریک گفت.

اُسرای ایرانی ادبیاتی تازه در فرهنگ مقاومت تعریف کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس برهه منحصر به فرد در تاریخ معاصر ایران بود که بزرگترین ثمره آن شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی است که در مسیر سربلندی و عزت کشور، از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

رزمندگانی که حفظ حیاط زندگی خویش را در گرو صیانت از حیات سرزمین دانستند و حضور در جبهه‌های نبرد را بر هر اقدامی ترجیح دادند.

تردیدی نیست که آرامش امروز ایران اسلامی ماحصل رشادت‌های مردان و زنانی است که هشت سال بی هیچ چشم داشتی جنگیدند و جمعی از آنان در این نبرد نابرابر به دست دشمن بعثی به اسارت درآمدند.

اسرای ایرانی ادبیاتی تازه را در فرهنگ مقاومت و ایستادگی ایجاد کردند و با حفظ اصالت به مثابه الماس‌هایی درخشان، استوار و سربلند به میهن عزیز اسلامی بازگشتند و حضور آنان مایه شادمانی و سرور مردم شد.

۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان به کشور هرگز از حافظه تاریخی این سرزمین پاک نخواهد شد و مردم قدردان ایران اسلامی هیچ گاه رشادت‌ها و پایداری‌های آزادگان را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ مرداد ماه را به تمامی آزادگان شریف استان، خانواده‌های گرانقدر و صبور آنان و تمام کسانی که در راه عزت و سربلندی ایران اسلامی گام برمیدارند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم با تأسی از آزادگان در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و زمینه توسعه بیش از پیش نگارستان ایران را فراهم آوریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار