سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پیگیری‌های آموزش و پرورش با وزارت بهداشت برای ورود واکسن کرونا مناسب دانش آموزان به کشور خبر داد.

پیگیری برای ورود واکسن کرونا مناسب دانش آموزان به کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین بهره‌برداری از مدرسه 10 کلاسه امام رضا (ع) آق قلا اظهار کرد: آموزش و پرورش کشور با یک برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مجدانه همکاران ما آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد.

 

کاظمی ادامه داد: در سطح کشور دو هزار و 150 فضای آموزشی در ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۱۰ هزار کلاس درس می‌شود.

 

وی بیان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح کشور الگوی متفاوتی را طراحی کردیم الگویی یکسانی در سطح کشور طراحی نشده و براساس آن از هفته آینده این برنامه ها توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

 

این مقام مسئول متذکر شد: بسیاری از کشورهای دنیا نسبت به واکسناسیون کرونای دانش آموزان زیر 12  اقدام نکردند و در برخی از کشورها واکسن 12 تا 18 سال تزریق شده و در کشور نیز ورود واکسن مناسب برای این گروه‌های سنی از سوی وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.

 

کاظمی تاکید کرد:بیش از 85 درصد فرهنگیان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و تاکنون به کمتر از 30 درصد از فرهنگیان دز دوم نیز تزریق شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار