فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس:

سرهنگ قاسم‌پور: اگر هشت سال دفاع مقدس و تجارب به دست آمده از این جنگ نبود مردم و کشورمان نمی‌توانستند در برابر هجمه‌ها و حوادث داخلی و خارجی مقاومت کرده و امروز در منطقه اقتدار داشته باشیم.

تجارب دفاع مقدس باعث مقاومت مردم در برابر هجمه‌های داخلی و خارجی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در جنگ‌تحمیلی ما جنگ‌طلب و شروع‌کننده نبودیم اما اجازه ندادیم دشمن تحمیل‌کننده بر ما چیره شود.

وی تصریح کرد: صدام و یا دشمنان به سبب تصرف خاک میهنمان وارد جنگ‌نشدند بلکه آنها می‌دانستند که اسلام توسط ایران اسلامی در منطقه و جهان فراگیر می‌شود و به همین سبب درصدد براندازی نظام‌جمهوری اسلامی بودند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از هر قشر و قومیتی در پاسداری از کشور در این جنگ‌ شرکت کرده و ما افتخار می‌کنیم که شهدای ما از همه اقوام و مذاهب هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم، بیان کرد: همه ما حتی خانواده‌های شهدا نیز در قبال خون شهدا مسوول بوده و باید در تداوم راه شهدا قدم برداریم.

قاسم‌پور گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس و تجارب به دست آمده از این جنگ نبود مردم و کشورمان نمی‌توانستند در برابر هجمه‌ها و حوادث داخلی و خارجی مقاومت کرده و امروز در منطقه اقتدار داشته باشیم.

وی ادامه داد: همدلی، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسوولان در زمان جنگ باید در شرایط کنونی در کشور نهادینه شود.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: حفظ نشر و آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ولایتمداری، مقاومت، خودباوری دینی، انقلابی‌گری و بسیاری از مولفه‌های دیگر باید به عنوان شاخص‌های مهم در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته دیدار با خانواده‌هایی که چند شهید تقدیم انقلاب کردند، تجلیل از خانواده‌های شاخص شهدا، دیدار با جانبازان، رزمندگان و افرادی که نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های این‌هفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار