طرح خانه تولید محتوا استان گلستان به همت موسسه مردم نهاد نواندیشان جوان برگزار شد.

طرح خانه تولید محتوا استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ صادق خسروی دبیر موسسه مردم نهاد نواندیشان جوان در مراسم اختتامیه طرح خانه تولید محتوا استان گلستان اظهار کرد: این طرح در سال ۹۷ به وزارت ورزش و جوانان ارسال و بعد از تاییدیه شورای داوری استان و شورای داوری کشور مجوز برگزاری آن گرفته شد اما به دلیل تاخیر در تامین اعتبار اجرای این پروژه نیز با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: طرح خانه تولید محتوای استان شامل چند فاز اجرایی می‌باشد که در ابتدای اجرای این طرح جشنواره تولید محتوا برگزار و آثار از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد.

خسروی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری جشنواره با تاخیر مواجه شد اما به دلیل اینکه اجرای کل پروژه به تعویق نیفتد طی این مدت خانه تولید محتوای استان تجهیز و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: ۱۲ اثر در بخش ویژه، ۲۰ اثر در بخش هنرهای سمعی و بصری و ۱۰ اثر در بخش هنرهای ترسیمی به این جشنواره ارسال شد.

وی بیان داشت: جلسه بررسی آثار با حضور داوران انجام و برندگان دو بخش از جشنواره اعلام شدند.

دبیر موسسه مردم نهاد نواندیشان جوان گفت: در بخش ویژه بهروز اکبرزاده از استان آذربایجان شرقی رتبه اول، منصوره رحمانی از استان گلستان رتبه دوم و مجموعه دایه پلاس رتبه سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش هنرهای سمعی بصری، سینا شاهینی از گرگان، سعید دهقان پور از خراسان شمالی و عباس بهرامی از گرگان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین امیر کرمیان و همکاران از کرمانشاه و ابوالفضل غریب از سمنان نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.

خسروی توضیح داد: در فاز بعدی این طرح با افرادی که حائز رتبه های برتر شدند و یا افرادی که به تشخیص هیئت داوران امکان همکاری با آنان وجود داشته باشد با توجه به تخصصی که در حوزه های تولید محتوا دارند همکاری صورت میگیرد و بدین ترتیب خانه تولید محتوا پروژه های اداری و خصوصی را جذب و به صورت پروژه ای و طبق استاندارد های طرح مورد نظر با این افراد همکاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به نوعی اشتغالزایی غیر مستقیم در این طرح ایجاد خواهد شد گفت: در طرح خانه تولید محتوا گلستان برای افراد منتخب دوره های آموزش و توانمند سازی برگزار و استانداردهای مربوطه را به آنان آموزش خواهیم داد که در نهایت خانه تولید محتوای استان به صورت تخصصی به مجموعه های خصوصی و دولتی خدمات ارائه میدهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار