رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از افتتاح ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی گنبدکاووس خبر داد.

افتتاح ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی گنبدکاووس افتتاح و راه اندازی شد.

اوگفت: شرکت پادیسان پارس ظرفیت ماهانه۶۰۰ تن بازیافت و تولید کاغذ و مقوا را دارد که با سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

طلوعیان ادامه داد: یک واحد تولیدی دیگر نیز با ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰ دستگاه فر و تنورگازی با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تولید انواع کاغذ و مقوا را از نیاز‌های کشور دانست و گفت: این استان ظرفیت لازم برای تولید کاغذ را دارد و سرمایه گذاری خوبی در این بخش شده و امروز شاهد افتتاح یکی از این واحد‌های تولید کاغذ و رول مقوا در گنبدکاووس هستیم.

وی گفت: با راه اندازی این ۲ واحد تولیدی برای ۵۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شد.

 طلوعیان همچنین تولید لوازم خانگی را از اولویت‌های دیگر کشور برشمرد و افزود: در استان گلستان ظرفیت خوبی در این ارتباط وجود دارد، اما نیاز است برای رسیدن تولیدات به سطح استاندارد‌های ملی و بین المللی بیشتر کار شود.

وی افزود: از طرح‌های خوب سرمایه گذاران در بحث تولید لوازم خانگی در استان گلستان حمایت می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار