جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضِلاب استان با حضور مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز، مدیر عامل، معاونین واعضای شورای اقامه نماز آن اداره برگزار شد.

جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضِلاب استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان،  قاسم محمدی در این جلسه ضمن قدردانی از مدیر عامل و اعضای شورای اقامه نماز به پاس انجام فعالیت های نماز و کسب رتبه برتر در فعالیت های مصوب ابلاغی سال ۹۹، به بیان نکاتی پیرامون نحوه بومی سازی برنامه ها پرداخت و بر اجرای دقیق آن و ثبت در سامانه سجاده تاکید کرد.

محمدی گفت: ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان گویای آن است که قدمهای قابل توجهی در این امر برداشته شده است و همگان در ادای وظیفه خود نسبت به نماز تمام و کمال کوشا هستند.

وی افزود: این شرکت همواره در برگزاری نماز و برنامه های مرتبط با آن همکاری های خوبی با ستاد اقامه نماز داشته و امیدواریم با استمرار همکاری و همراهی بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های نماز از فرصت های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه به درستی استفاده نماییم.
در پایان جلسه از مدیر عامل و دبیر شورای نماز آن شرکت به عنوان دستگاه برتر در فعالیت های سال ۹۹، با اهدای لوح تقدیر و تفسیر قرآن حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار