برزمینی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان گلستان با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این نشست مباحث مختلف مطرح شد و نیازهای ورزش استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت.

محورهای نشست مجمع نمایندگان گلستان با وزیر ورزش/ از واگذاری مجموعه های سوارکاری تا تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسمعلی برزمینی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان گلستان با وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ابتدا جا دارد از وزیر ورزش و جوانان و همچنین مجمع نمایندگان گلستان به دلیل برگزاری این نشست تشکر و قدردانی کنم، خوشبختانه موضوعات مختلفی در این نشست مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در این نشست گزارش مختصری از ورزش استان گلستان ارائه شد و مباحث مختلف اعم از ورزش قهرمانی، ظرفیت گلستان در رشته های مختلف ورزشی، وضعیت تیم های گلستانی در لیگ برتر دسته یک و دو و واگذاری مجموعه های سوارکاری آق قلا، گنبدکاووس و بندرترکمن در این نشست مطرح شد.

 

وی افزود: به مدت 20 سال است که مجموعه سوارکاری آق قلا، گنبدکاووس و بندرترکمن  در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و در این نشست بنده و مجمع نمایندگان استان از مقام عالی وزارت ورزش درخواست کردیم این مجموعه به استان گلستان واگذار شود که مقرر شد این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

 

برزمینی با بیان اینکه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان تأکید شد، یادآور شد: بیش از 100 پروژه عمرانی در بخش ورزش گلستان نیمه تمام مانده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: خوشبختانه امسال تخصیص اعتبار خوبی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی صورت گرفت و مصوب اعتبارات با افزایش 70 درصدی و تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته با رشد 50 درصدی همراه بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در نشست با وزیر ورزش و جوانان یک پروژه مهم ورزشی در هر شهرستان استان بررسی شد که وعده های خوبی از وزیر ورزش گرفته شد و امیدوارم تا پایان سال 20 پروژه ورزشی تعیین تکلیف شود و ساخت آن به اتمام برسد.

 

برزمینی به تکمیل سالن 6 هزار نفره گرگان اشاره کرد و گفت: ساخت این سالن ورزشی حدود 9 سال نیمه تمام مانده و نیاز است هر چه سریع در استان گلستان به بهره برداری برسد، در سال گذشته پیگیری های مختلفی در این خصوص صورت گرفت و در دیدار با وزیر ورزش و جوانان نیز مطرح شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: ساخت سالن 6 هزار نفره گرگان 90 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و پیگیر هستیم امسال تخصیص خوبی به این پروژه اختصاص یابد و با جذب اعتبارات به بهره برداری برسد.

 

وی به اعزام تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان به مسابقات جام جهانی در کشور ایتالیا اشاره کرد و گفت: از 12 بازیکن تیم ملی ناشنوایان والیبال پنج بازیکن گلستانی هستند و وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس در مراسم بدرقه این ورزشکاران به کشور ایتالیا شرکت کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار