مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: بندرترکمن مهد و مقر والیبال ساحلی و سالنی استان گلستان است و به همین علت نخستین تور بین المللی تک ستاره در کشور به میزبانی بندرترکمن برگزار می‌شود.

بندرترکمن مهد والیبال ساحلی کشور است

به گزارش گلستان 24 ؛ بهمن طیبی در حاشیه مسابقات دوستانه تور تک ستاره والیبال ساحلیی اظهار داشت: بندرترکمن محل و مقر والیبال ساحلی و سالنی استان گلستان است و به همین جهت نخستین تور بین المللی تک ستاره در کشور به میزبانی بندرترکمن برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراحل اولیه نیز فدراسیون بندرترکمن را فضایی مناسب برای برگزاری تور جهانی تشخیص داد، گرچه تمام شهرهای ترکمن‌نشین ما شرایط میزبانی چنین مسابقاتی را دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان بیان داشت: در این مسابقات 5 تیم خارجی و 8 تیم از داخل کشورمان حضور دارند و پیش‌بینی می کنیم شاهد رقابت‌های خوبی در این مسابقات باشیم.

وی یادآور شد: انصراف چند تیم خارجی در کیفیت مسابقات تاثیرگذار خواهد بود، اما برای ما که این مسابقات نخستین بار برگزار می‌شود، بهترین تجربه خواهد بود تا آسیب‌شناسی لازم هم صورت گیرد و در مسابقات و تورهای جهانی بعدی شاهد تیم‌های بیشتری باشیم.

طیبی گفت: اگر در آینده میزبان چنین مسابقاتی در استان گلستان باشیم، تلاش خواهیم کرد تا این مسابقات را به دیگر شهرها بسط و گسترش دهیم.

وی ادامه داد: استان گلستان امسال شاهد 7 رویداد بین‌المللی است که 3 رویداد شامل مسابقات ووشو جام پارس، مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا و تور جهانی والیبال ساحلی برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد: تا پایان سال نیز گلستان میزبان مسابقات کشتی روز جهانی کودک، مسابقات بین‌المللی کاراته، مسابقات اسکواش و جام جهانی سپک‌تاکرا خواهد بود، ضمن اینکه در کنار برگزاری این رویدادهای بین‌المللی، برنامه‌های روتین ورزشی مانند اعزام و رده‌بندی تیم های ملی نیز انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون جام روستایی شهرستان‌های استان با حضور 300 روستا در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: چهارمین المپیاد ورزشی استان با حضور هزاران ورزشکار نونهال، نوجوان و جوان گلستانی اواخر امسال برگزار می‌شود.

طیبی گفت: با توجه به زحمات فدراسیون و عوامل ورزش استان پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات ، تیم‌های ایرانی که از ورزشکاران گلستانی هستند قهرمانی را کسب کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار