رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کلاله گفت: جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران و معتمدین معین در بنیاد شهرستان کلاله با حضور فرماندار و اعضای شورا برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، ثارالله پور حسینی در ابتدای جلسه به تشریح اقدامات و عملکرد این اداره درباره خدمات دهی به جامعه هدف پرداخت و افزود: مهمترین هدف از تشکیل این جلسات رضایت حداکثری جامعه ایثارگری و ارائه راهکار جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر معزز است.
در ادامه جلسه فرماندار شهرستان کلاله گفت: شهدا و ایثارگران مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم .
محمد ابراهیم تودرواری افزود: از عمده مشکلات جامعه ایثارگری بحث اشتغال میباشد ولی باید توجه داشت که  بخش دولتی به تنهایی جوابگوی همه نیازهای استخدامی نیست لذا برای حل مشکل اشتغال، باید نگاهها از بخش دولتی به سمت کارآفرینی و اشتغال در بخش خصوصی هدایت شود و در این خصوص تسهیلات خوبی جهت‌کار آفرینی اختصاص می‌ یابد .
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهرستان در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری، خواستار شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای سازنده توسط معتمدین معین و شورای مشورتی شدند.
رفع مشکلات بیمه‌ای، اشتغال و مسکن از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار