فرمانده سپاه استان گرگان از برگزاری ۴۱۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس، برگزاری پویش همکلاسی مهربان و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار و پوشاک بین دانش‌آموزان است.

بسته‌های نوشت‌افزار و پوشاک بین دانش‌آموزان کم بضاعت استان گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ وحید فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود و 414 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی گفت: 83 برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت و 37 برنامه نیز به صورت شاخص در شهرستان گرگان اجرا می‌شود که در این برنامه‌های پیش بینی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان با اشاره به افتتاحیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان در پایگاه ولایت فرمانداری گرگان، بیان داشت:  تجلیل از رزمندگان نیروهای مسلح، بسیج و جهاد در حسینیه ثارالله (ع) گرکان یکی از برنامه‌های شاخص استانی و شهرستانی بود که صبح امروز برگزار شد.

وی گفت: برگزاری رژه موتوری همراه با عطرافشانی گلزار شهدا و افتتاح چندین پروژه محرومیت‌زدایی در این شهرستان جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس  است.

فخرالدین به برپایی موکب‌های اربعین هم اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و ایام اربعین، موکب‌های خدماتی را برای کمک به معیشت نیازمندان و توزیع بسته‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا فعال کرده‌ایم.

وی افزود: گروه‌های سرود پاتوقی نیز در میادین اصلی شهر به اجرای سرودهایی با موضوع دفاع مقدس و یادشهدا می‌پردازند. برنامه " شهید، آبروی محله " در 12 محله شهر، معرفی سرداران و امیران شهید در فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرگان است.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اجرای پویش " همکلاسی مهربان" هم بیان داشت: آغاز سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس است و بنا داریم پویش همکلاسی مهربان را برگزار کنیم تا بتوانیم بسته‌های نوشت‌افزار و پوشاک را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کنیم.

وی گفت: تجلیل از بانوان رزمنده شهرستان گرگان هم که نقش زیادی در پشت جبهه‌ها و در مناطق جنگی داشتند را در دستور کار داریم. همچنین مسابقه کتابخوانی و مراسماتی در پارک‌ها و بوستان‌ها پیش بینی شده که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار