معاونت فرهنگی بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان گرگان: مسابقات تنیس روی میز و دارت ویژه جانبازان و ایثارگران، به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار شد.

برگزاری مسابقات تنیس روی میز و  دارت در هفته دفاع مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، مسلم غریب در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: مسابقات تنیس روی میز و دارت ویژه جامعه ایثارگری با حضور تعدادی از  جانبازان و خانواده‌های آنها  چهار شنبه 31 شهریور 1400 در سالن ورزشی گرگان برگزار شد.
 معاونت فرهنگی بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان گرگان ضمن اهمیت جایگاه ورزش در بین خانواده‌ها گفت: با توجه به ضرورت حفظ نشاط و شادابی ایثارگران و خانواده‌های آنان، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه دارت در شهرستان کردیم که مورد استقبال واقع شد.
مسلم غریب در ادامه افزود: هرچه بتوانیم ورزش و فعالیت‌های فرهنگی ورزشی را در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر گسترش دهیم به ارتقاء سطح سلامت جسم و روح آنها کمک کرده‌ایم که این امر خود باعث بهبود کیفی سطح زندگی ایثارگران عزیز خواهد شد.
رئیس بنیاد گرگان با بیان اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت: بالا بردن سطح توانمندی، حفظ کانون گرم خانواده و ایجاد روحیه شاداب با نشاط را از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در بین خانواده های شاهد و ایثارگر دانست.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار