همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از ۱۲ کتاب مکتوب و صوتی با موضوع دفاع مقدس در استان گلستان رونمایی شد.

۱۲ کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان گلستان رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، پیش از ظهر امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان گلستان به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد.

این مراسم به صورت متمرکز و با حضور و سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد. در هفته دفاع مقدس امسال قرار است از 16 هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در استان تجلیل شود که امروز به صورت نمادین و متمرکز 300 تن از رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ محمدرضا کاظمی، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از سال گذشته تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به شکل گسترده آغاز شده و امسال هم بنا داریم از 16 هزار رزمنده تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه پاسداشت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس، سبب گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر نسل‌های جدید خواهد شد، گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها نیز برنامه تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را در برنامه خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به رونمایی از 12 کتاب مکتوب و صوتی در این مراسم افزود: در هفته دفاع مقدس امسال 14 کتاب مکتوب و 6 کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان رونمایی خواهد شد که امروز از 12 کتاب رونمایی شده است.

وی گفت: همچنین امروز موشن گرافی سردار شهید محمدرضا عسکری که جانشین لشکر پرافتخار 25 کربلا بوده است نیز امروز با حضور استاندار، فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس رونمایی شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان از برگزاری بیش از یکهزار و 680 برنامه در این ایام خبر داد و گفت: 67 برنامه به صورت شاخص و متمرکز در استان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار