نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند ورود صنایع تبدیلی در استان گلستان هستیم.

ضرورت ورود صنایع تبدیلی در حوزه صنعت و کشاورزی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: باید رابطه کارگر، کارفرما و دولت تقویت شود‌ و در چند سال گذشته تحریم های ظالمانه بر علیه ایران  انجام شده  که  آسیب های به جامعه کارگری وارد که باید کاری کنیم کارگران اشتغال پایدار داشته باشند.

وی ادامه داد: مجلس و دولت باید تلاش کنند که فضای امنیت شغلی برای کارگران محیا کنند چرا که حقوق کارگران برای جوابگوی وضعیت معیشتی آنها نیست. همچنین کارفرمایان برای تامین مواد اولیه و افزایش قیمت ها مشکلات زیادی دارند که باید حمایت شوند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: باید نگاه ویژه‌ای  به بیمه تامین اجتماعی کارگران و مشاغل سخت زیان آور داشته باشیم. با وجودی که استان گلستان قطب کشاورزی است، صنایع خرد وکوچک در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.

نوروزی افزود: در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند ورود صنایع تبدیلی در استان گلستان هستیم  و همچنین  با توجه به اینکه اقوام مختلفی در استان زندگی می کنند حوزه گردشگری گلستان باید تقویت شود چرا که فقط در این حوزه می‌توانیم  اشتغال خوبی در گلستان ایجاد کنیم.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با رویکرد جدید بتواند فضای تولید و کار را تقویت کند که چرخه تولید در کشور به گردش درآید و بتوانیم صادارات وارز آوری به کشور داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار