استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: شکوفایی اقتصاد و صنعت همواره مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است.

شکوفایی اقتصاد و صنعت مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است/ علاوه بر حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت محور توسعه گلستان قرار دادیم
به گزارش گلستان ۲۴ ؛
استاندار گلستان در مراسم روز جهانی کارگر و کارگر :

امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران اولویت دولت تدبیر و امید است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه امنیت شغلی و توجه به مطالبات کارگران از اولویت مهم دولت یازدهم است، اظهار کرد: کار به عنوان موتور محرکه در هر جامعه و کشوری به شمار می‌رود و شکوفایی اقتصاد و صنعت همواره مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که مسیر توسعه را با خدمت در بخش‌های مختلف تولید و خدمات می‌پیمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت پگاه گرگان تصریح کرد: کارگران ایرانی با تاسی از آموزه‌های دینی مبنی بر قداست کار و لزوم تلاش و کوشش در جامعه در عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی ثمربخش بوده‌اند تا بدین ترتیب کشور را در پیمودن و رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی یاری بخشند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدا تا به امروز در عمل ثابت کرده توجه به معیشت و منزلت کارگران، کارفرمایان، تولیدکنندگان و کسانی که در راستای تولید و اشتغال گام بر می‌دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت در سال گذشته  ۲۰۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان داشت، اظهار کرد: ۶۶ میلیارد تومان از این اعتبارات به دهیاری‌های استان پرداخت شد تا عقب‌ماندگی‌های حوزه خود را پیگیری کنند.

هاشمی با بیان اینکه در گذشته کشاورزی محور توسعه استان بود، اظهار کرد: اکنون حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن و تجارت را هم در دستور کار قرار داده‌ایم تا توسعه استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی جایگاه استان گلستان را از لحاظ اقتصادی در رتبه بیست و دوم کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش‌هایی که در ۶ ماه اخیر انجام شد، استان گلستان در بخش پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در رتبه پنجم کشور قرار گرفت و امسال هدف‌گذاری هزار میلیارد تومانی در این بخش داریم.

استاندار گلستان به سهمیه اشتغالزایی 21هزار نفری استان از طرف دولت برای سال1397 اشاره کرد و افزود: این آمار امسال به 30 هزار نفر اشتغال در استان خواهد رسید که 9 هزار نفر از تعهد گلستان بیشتر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار