رزمنده جبهه مقاومت عنوان کرد: دانشگاهیان باید راهنمایی مطمئن برای تبیین دفاع مقدس باشند.

دانشگاهیان راهنمایی مطمئن برای تبیین دفاع مقدس باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از مینودشت، خیرالله بختیاری در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت اظهار کرد: استادان و دانشجویان فرماندهان و افسران جنگ نرم رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید راهنمایی مطمئن برای تبیین دفاع مقدس باشند.

وی اضافه کرد: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم عاشقان واقعی اهل بیت علیهم‌السلام و ولایت بودند و ایثارگری و جانفشانی آنان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بیانگر عشق واقعی آنها به ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

رزمنده جبهه مقاومت با بیان اینکه شهید غلامعلی تولی و جواد سنجه ونلی از شهدای مدافع حرم در منطقه مینودشت هستند، عنوان کرد: شاخصه اصلی شهدای مدافع حرم، بصیرت است که با شهادت خود در مسیر دفاع از اسلام و حریم اهل بیت علیهم‌السلام جایگاه ارزشمندی نزد خداوند برای خود به‌وجود آوردند.

بختیاری تبیین کرد: گریه بر امام حسین علیه‌السلام و احترام به پدر و مادر موجب می‌شود که انسان به سعادت و خوش فرجامی برسد و شهدا دارای چنین ویژگی بودند.

وی به معرفی وضعیت سوریه و جبهه مقاومت پرداخت و تشریح کرد: اگرچه جسم باید از روی کره خاکی از بین برود، امیدوارم شهادت نصیب همه ما شود و با آبرو از این دنیا برویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار