معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آیت الله حسن زاده آملی، حکیم و عارف متخلقی بود که عمر خود را در مسیر بسط ارزش‌های دینی، اسلامی و علمی صرف کرد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت رحلت حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی، اظهار کرد: وفات آیت الله حسن زاده آملی، مجاهد نستوه، ضایعه‌ای دردناک برای جهان اسلام است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ایشان سرمایه بزرگی برای جهان اسلام و حوزه‌های علمیه به شمار می‌رفت، افزود: وی حکیم و عارف متخلقی بود که عمرش را در مسیر بسط ارزش‌های دینی، اسلامی و علمی گذاشت و شاگردان فرهیخته، فاضل و بزرگی را تربیت کرد.

وی بیان کرد: این مجاهد در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و مردمی و دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بود و سیره زندگی وی را می‌توان تورق کرد.

دیلمی گفت: شاخصه بارز و نمادین حرکت آیت الله آملی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، تکیه بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی بود و همگان را در همه جلسات به این امر مهم توصیه می‌کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ایشان علاقه‌مند مقام عظمای ولایت و امام راحل بود، ادامه داد: آثار فاخر و ارزشمندی در زمینه‌های مختلف علمی، دینی و بصیرتی به ویژه در زمینه فقه، اخلاق، فلسفه، عرفان، حکمت دینی، حدیث، تفسیر و ریاضیات از آیت الله آملی به یادگار باقی مانده است.

وی بیان کرد: آیت‌الله آملی همواره با کلام شیرین و نگاه خالصانه و مجاهدانه خود چراغ راهی برای محققان و پژوهشگران عرصه دینی و علمی بود و رحلت جانسوز ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم صبار و تشکل‌های دینی تسلیت عرض می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار