مدیرکل تبلیغات گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که تدبر در قرآن راه رسیدن به سند چشم‌انداز قرآنی را هموار می‌کند، گفت: فعالان قرآنی، خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

فعالان قرآنی خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

به گزارش گلستان 24، عباسعلی گرزین شامگاه شنبه در نشست جبهه فعالان قرآنی با موضوع بررسی اساسنامه و سند چشم انداز قرآنی استان اظهار کرد: حضور آگاهانه مدبرانه در زمانه تفاخر و نام و نان قابل تحسین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رویکرد جمعی و جبهه ای داشتن و باور به این رویکرد و عمل به این نگاه جزو حلقه های مفقوده زنجیره تحقق ظهور امام عصر (عج) و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی بیان کرد: تشکیل جبهه مباحث عملیاتی دارد که طی تبصره ها و موادی بیان و ابلاغ می شود و بقیه افراد هم طبق همین مسائل به این مجموعه اضافه می شوند.

گرزین اضافه کرد: سند چشم انداز قرآنی بسیار مهم است و روی نکات و نقاط مهمی در حوزه فرهنگ اسلامی- ایرانی دست گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اینکه جبهه فعالان قرآنی تمام هم و غم خود را باید برای پیاده‌سازی چشم‌انداز گذاشته اند، آثار و برکات فراوانی دارد و جایگاه و اهداف را مشخص می کند.

وی بیان کرد: اگر ما می‌خواهیم هم‌افزایی در جبهه فعالان قرآنی عمق و سرعت بیشتری یابد باید برای آنها شاخص و معیار تعریف شود و از یک چشمه نشأت بگیرد و تمام برنامه‌ریزی‌های فکری و فرهنگی باید به یک منبع استناد داشته باشد.

گرزین افزود: قرآن دریای مواج عمیق است که افق ذهنی ما را در تئوری هم به این افق و عمق نمی‌رسد ولی اگر می‌خواهیم از همین فرصت اندک و امکانات و استعداد محدود استفاده کنیم، باید قرائت خود را از قرآن به تدبر معصومین نزدیک کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای این راه دو راه وجود دارد یا باید از قول و فعل و تقریر معصوم استفاده کرد و یا اگر نمی توانیم باید خود را به افرادی که بیشترین و صحیح ترین فهم را از قول و فعل معصوم داشتند، نزدیک کنیم.

وی با اشاره به انقلاب ایران ادامه داد: هم اکنون هم بدون تعصب رهبر معظم انقلاب بر اساس تحلیل ها، تصمیم گیری ها، تبیین ها و تالیفات فهم دقیق و عمیق را بیان کرده و این موضوع را از امام خود به خوبی برا گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار