امام جمعه موقت مرواه تپه گفت: اهل سنت ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند و با حضور در حرم پاک امام و توسل به ایشان شفای بیماران خود را از خداوند طلب می کنند.

ارادت اهل سنت به امام رضا (ع)/ بیماری چشمم در حرم شفا گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند ناصر محمد قزل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اهل‌سنت به‌طورکلی ارادت خاصی به اهل‌بیت و خصوصاً امام رضا (ع) دارند.

امام‌جمعه اهل سنت مراوه‌تپه افزود: علمای اهل‌سنت قبل از اعزام به مکه به زیارت امام رضا (ع) در مشهد مشرف می‌شوند و سلام امام رضا (ع) را به پیامبر اسلام می‌رسانند.

وی با بیان این مطلب که در زمان امام رضا (ع) علم کلام به اوج خود رسیده بود افزود: امام رضا (ع) با استدلال‌های برجسته خود تمام شبهات را برطرف کرده تمامی فرق را قانع می‌کردند.

وی اضافه کرد: علاوه‌برآن که امام رضا (ع) از نظر علمی شخصیتی ستودنی دارد، زائران زیادی به حرم مطهر امام مشرف می‌شوند و با توسل به امام حاجات خود را از خداوند می‌گیرند.

امام‌جمعه مراوه‌تپه در ادامه گفت: بیست سال پیش به بیماری سخت چشمی مبتلا شده بودم به‌طوری‌که قادر به تشخیص چهره افراد نبودم، پزشکان متخصص در آن زمان به من گفتند که حتماً باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و انجام عمل را هم بدون خطر نمی‌دانستند.

وی ادامه داد: به حرم مطهر امام رضا (ع) رفتم، به آن حضرت توسل جستم و شفای خود را به‌واسطه امام از خداوند طلب کردم، فردای آن روز وقتی در حال برگشت به منزل بودم نه‌تنها چهره افراد را به‌وضوح می‌دیدم به‌راحتی می‌توانستم پلاک ماشین‌ها را هم بخوانم و اثری از بیماری در چشمانم نبود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار