عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

* تمهیدات شرکت گاز گلستان برای فصل های سرد سال

صدا و سیما نوشت: مدیر عامل شرکت گاز گلستان از آمادگی کامل شرکت گاز برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد.

علی طالبی گفت: اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گاز رسانی، تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات در ماه‌های آینده، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ی منازل مشترکان، صحت سنجی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی مدارس از برنامه‌های این شرکت در راستای گازرسانی بدون وقفه است.

 

* ۶۰ درصد مرز گلستان با ترکمنستان به سیستم الکترونیکی مجهز شد

ایرنا نوشت: فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از نصب تجهیزات و سیستم‌های الکترونیکی جهت پایش مرزی در ۶۰ درصد خط مشترک مرزی این استان شمالی با کشور ترکمنستان خبر داد و گفت که عملیات نصب تجهیزات در باقیمانده نوار مرزی نیز تا پایان امسال انجام خواهد شد.

 

* فرونشست گلستان از شرق تا غرب /چاه های غیرمجاز سریع تر مسدود شوند

مهر نوشت: استاندار گلستان با اشاره به نشست زمین از بندرگز تا مینودشت، گفت: باید ۱۴ هزار چاه غیرمجاز گلستان با سرعت بیشتری مسدود شوند.

 

* والیبال نشسته گنبدکاووس در مظلومیت محض است

ایسنا نوشت: سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس با اشاره به مشکلات مالی برای سازماندهی این تیم، گفت: انتظار داریم همچون سنوات گذشته شهرداری گنبدکاووس به کمک ما آمده و حمایت مالی خود را از ما دریغ نکند.

 

* رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا در گلستان شکسته شد

صدا و سیما نوشت: امروز با تزریق ۳۵ هزار و ۱۸۶دُز، مجموع تزریقات نوبت اول و دوم واکسن کرونا در استان به یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۶ دُز رسید.

 

* مجوز احداث تله‌کابین ناهارخوران گرگان باطل شد

ایرنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت که شورای عالی معماری و شهرسازی کشور همه مجوزهای احداث تله کابین در پارک جنگلی ناهارخوران گرگان را باطل کرد.

 

* آرامستان گرگان طرح به مقصد نرسیده مسئولان/ فضای فعلی جوابگو نیست

مهر نوشت: با وجود اینکه ظرفیت آرامستان گرگان در حال پُر شدن است اما ساخت آرامستان جدید به کندی انجام می شود لذا مسئولان باید برای جلوگیری از ایجاد چالش، به روند احداث پروژه شتاب دهند.

 

* بودجه ۲۵ میلیارد تومانی برای حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا

ایرنا نوشت: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر این که شهرداری متولی تیمداری و ورزش حرفه ای در استان نیست، گفت بر اساس پیش بینی ها برای حضور مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در رقابتهای لیگ برتر و مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان هزینه تیمداری می شود.

 

* شهرداری‌های گلستان به فکر درآمد پایدار باشند

ایرنا نوشت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت میان اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، از آنان خواست برای رسیدن به توسعه متوازن، علاوه بر درآمدهای مختلف مانند کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمک‌های دولتی، تامین درآمد پایدار را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

 

* امکانات گلستان با طرفیت‌های گردشگری هیچگونه تناسبی ندارد

تسنیم نوشت: نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم سرمایه گذاری مناسب در حوزه گردشگری گفت: گلستان در ایجاد زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از آنها، جایگاه بیست و هشتم کشور را دارد.

 

* بررسی و نگاه ریزبینانه دفاتر اسناد رسمی به سند خودرو

فارس نوشت: وقتی صحبت از حقوق عامه می‌شود اولین حرفی که مخالفان اسناد رسمی بیان می‌کند هزینه‌های اضافی دریافتی توسط دفاتر است.

اختلاف نظر درباره سند خودرو سابقه بیش از یک دهه دارد و هنوز تکلیف اینکه آیا برگ سبز خودرو سند تلقی می‌شود یا باید سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود، روشن نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار