فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: ترافیک سنگین شهر گنبدکاووس سبب آزار مردم شهر و اولویت اصلی دوره ششم شورا و شهرداری کاهش ترافیک‌ باشد.

ترافیک آزاردهنده شهر گنبدکاووس/ کاهش ترافیک شهری گنبدکاووس اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی عصر شنبه در جمع مدیران استان و شهرداری جدید گنبدکاووس اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهرداری دوره پنجم تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و بین خود داشته و فعالیت‌های خوبی در حوزه شهری به ویژه امدادرسانی در سیل ۹۸ و کنترل ویروس کرونا داشتند.

وی تصریح کرد: مشکلات‌متعددی در منظر شهری در بخش های مختلف مانند مبلمان شهری، زیباسازی و دیگر موارد‌ وجود دارد که باید به شکل شایسته رفع شده و  توسعه پیدا کند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ترافیک سنگین شهری خاطرنشان کرد: اولویت‌ مهم و اصلی دوره ششم شوراها و شهرداری کاهش بار ترافیکی در سطح باشد و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر، اجرای بازآفرینی شهری در مناطق توسعه‌نیافته، توسعه فضای سبز، افزایش نور و روشنایی در سطح از دیگر مواردی است که باید شهردار و اعضای شورای شهر به آن‌توجه کنند.

کریمی گفت: رعایت عدالت در توازن شهری و ارائه خدمات به مردم و استفاده از تجربیات بزرگان و ظرفیت نخبگان  می‌تواند در توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب موثر باشد.

* سرمایه‌های اجتماعی شهری توسط شهردار و شورای شهر حفظ شود/ اتحاد و‌ وحدت در بین اعضای شورای شهر یک اصل مهم باشد
امام‌جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: در حوزه شهری تنها پرداختن به زیبایی و آبادانی شهر کافی نبوده و باید سرمایه‌های اجتماعی، حرمت ها و انسجام حفظ شود.

حجت‌الاسلام محمود ترابی گفت: برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، توسعه و آبادانی در حوزه شهری باید با مدیریت هوشمندانه انجام شود.

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به اعضای شورای شهر و شهردار اظهار کرد: اتحاد و وحدت را را سرلوحه همیشگی خود قرار دهید زیرا مردم از شما الگو خواهند گرفت.

آخوند عبدالباسط نوریزاد گفت: در کار خود خلوص نیت و اخلاص داشته زیرا با توجه به شرایط کنونی اقتصادی و کمبود اعتبارات بدون خلوص نیت در کارها موفق نخواهید شد.

وی بیان کرد: توانمندی و تقوا در انتخاب مسئولیت‌ها و عدالت‌محوری در توسعه همه جانبه شهر از دیگر اولویت شما در امورات کاری باشد.

* عدالت‌محوری شعار اصلی شهرداری در دوره ششم
شهردار گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: عدالت‌محوری در ارائه خدمت به مردم و شایسته‌سالاری در مناصب‌ها شعار اصلی دوره ششم‌ شورا و شهرداری است.
سیدعلی‌اصغر موسوی گفت: بزرگان ما در ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در گذشته تلاش و زحمات زیادی کشیدند و مهمترین وظیفه ما در این راستا حفظ و تقویت این وحدت در منطقه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار