دو تیم گلستان و کرمانشاه در گروه های خود صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور شدند.

گلستان و کرمانشاه صدرنشین رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تیم‌های کبدی مردان گلستان و کرمانشاه در صدر جدول رده‌بندی مرحله نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان قرار گرفتند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۲۰ کبدی کار در قالب هشت تیم گروه الف به نام‌های گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، آذربایجان غربی، خوزستان و کرمانشاه و گیلان در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان از روز شنبه ۱۷ مهرماه آغاز شد.

در پایان دور دوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور در گرگان، در گروه الف تیم گلستان با ۲ پیروزی و بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم گیلان به همراه خوزستان هر ۲ با کسب یک برد و یک باخت به ترتیب در رده‌های دوم و سوم و تیم هرمزگان با ۲ باخت و بدون برد در رده چهارم جدول این گروه قرار گرفتند.

در گروه ب نیز تیم کرمانشاه با ۲ بردد و بدون باخت در صدر جدول این گروه قرار گرفت و بعد از آن تیم‌های مرکزی و سیستان و بلوچستان با یک برد و یک باخت و تیم گیلان با ۲ باخت به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم ایستادند.
در ادامه این رقابت‌ها عصر امروز یکشنبه و از دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی (گروهی) چهار دیدار برگزار خواهد شد.

در اولین مسابقه عصر امروز تیم خوزستان به مصاف تیم هرمزگان خواهد رفت و تیم گلستان با تیم آذربایجان غربی مسابقه خواهد داد.

همچنین در مسابقه سوم و چهارم تیم‌های سیستان و بلوچستان و گیلان به ترتیب در برابر تیم‌های کرمانشاه و مرکزی قرار خواهند گرفت.

پس از پایان رقابت‌های عصر امروز تیم‌های اول و دوم هر گروه به دور بعد راه خواهند یافت.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی این پیکار‌ها صبح دوشنبه ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد و تیم‌های برنده عصر همان روز رقابت فینال را برگزار خواهند کرد.
مرحله نهایی مسابقات کبدی قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی استان از شبکه سیمای مرکز گلستان به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار