تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، صدرنشین رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال در گرگان و در غیاب هواداران گرگانی، توانست تیم بسکتبال شهرداری گرگان را شکست دهد.

پیروزی صدرنشین در سکوت هواداران گرگانی

به گزارش گلستان 24، از هفته دهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد، در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند.

این بازی که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، با باخت تیم شهرداری گرگان همراه بود و دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۷۴ بر ۶۲ گرگان را شکست دهد.

دو تیم در طول بازی، رقابت تنگاتنگ و نزدیکی را تجربه کردند به طوری که ۴ کوارتر این بازی به ترتیب با نتایج ۱۷ بر ۱۰، ۳۴ بر ۲۴، ۵۱ بر ۴۴ و ۷۴ بر ۶۲ به سود تیم دانشگاه آزاد پایان یافت.

امیرعباس محبت از تیم شهرداری گرگان و حامد حسین‌زاده از تیم دانشگاه آزاد ۲ بازیکنی بودند که در این دیدار مرتکب ۵ خطای فردی شده و زمین مسابقه را ترک کردند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز به دلیل تخلف هواداران در دیدار برابر مهرام تهران به سه جلسه میزبانی خارج از خانه و بدون تماشاگر محروم شده بود که نخستین محرومیت این تیم در برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اعمال شد که بازی در تهران برگزار شد.

اما دومین محرومیت این تیم نیز امروز بود که با توجه به مذاکرات تیم شهرداری گرگان، محرومیت دوم تیم به بازی در خانه اما بدون حضور تماشاگر کاهش یافت و امروز این بازی بدون حضور هواداران برگزار شد.

با کسب این نتیجه در حال حاضر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با ۱۷ امتیاز در صدر جدول و شهرداری گرگان هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

در این بازی جعفر محمدپور سرداور، محمد شهمیرزادی داور اول، نصر سعیدی‌نیا داور دوم و حمید کیان‌ارثی ناظر و منصور انبه نیز به عنوان ناظر بازی، تیم داوری این رقابت را تشکیل می‌دادند./گلستان شرق

ارسال نظر

آخرین اخبار