مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان گفت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌تواند آشتی میان مخاطب و سینما باشد و بازخورد سینما بیشتر شود.

جشنواره‌ فیلم کودک آغازی برای آشتی مخاطب با سینما

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین آزموده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: پردیس سینمایی «عصرجدید» گرگان تنها پردیس سینمایی استان بوده که آثار جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را به نمایش گذاشته است و خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان گفت: ما در دو سانس ۱۶ و ۱۸ اکران داشته و طبق مصوبه ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: البته به دلیل شرایط موجود بلیط فروشی گیشه‌ای انجام نشده و صرفاً دارندگان کارت می‌توانند در جشنواره حضور یابند، به همین دلیل مازاد بر ظرفیت مخاطبی نداشتیم.

آزموده ادامه داد: بسته به آثار که متناسب کودک هستند یا نوجوان، مخاطبان به سینما می‌آیند و در مواقعی که ظرفیت سالن تکمیل باشد از خانواده‌ها می‌خواهیم که در فضای بیرونی، منتظر فرزندان خود بمانند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری گلستان بیان کرد: همزمان با برگزاری جشنواره کودک سالن‌های دیگر مجموعه پردیس سینمایی عصر جدید فعالیت خود را ادامه می‌دهند و به همین دلیل استقبال خوبی شده است.

وی توضیح داد: جشنواره کودک و جشنواره فیلم فجر، بزرگترین رویدادهای سینمایی ما بوده و با توجه به تعطیلی مقطعی که پیش آمد هنوز بسیاری از مخاطبان اطلاع پیدا نکرده که سالن‌ها به طور کامل بازگشایی شده‌ است بنابراین برگزاری جشنواره می‌تواند آشتی میان مخاطب و سینما باشد و بازخورد سینما بیشتر شود.

آزموده بیان کرد: بعد از بازسازی سینما، برای اولین بار است که میزبان جشنواره کودک و نوجوان هستیم و به نظر می‌رسد که امسال با توجه به سرعت بالای واکسیناسیون می توانیم امیدوار باشیم که جشنواره فیلم فجر خوبی پیش رو داریم و سینماها بار دیگر رونق خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار