سرهنگ «کاظمی» گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان، یکی از مهمترین ماموریت‌ها و اولویت‌های ما است و این مهم با همکاری و مشارکت استانداری و شهرداری گرگان میسر خواهد شد.

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان اولویت اصلی ما است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان، در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گزارشی از فعالیت ها و ماموریت های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ارائه داد و اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، یکی از مهمترین ماموریت‌ها و اولویت‌های ما است و این مهم با همکاری و مشارکت استانداری و شهرداری گرگان میسر خواهد شد.

وی افزود: امکانات مربوط به برق، گاز و تلفن (فیبر نوری) از مهمترین دغدغه های تپه نورالشهدا و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است که با رایزنی های صورت گرفته با ادارات برق، گاز و مخابرات این موضوع در حال رسیدگی است.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه در خصوص رونق بخشی فرهنگی محیط تپه نورالشهدای گرگان و اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و معاونین شهرداری گرگان از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار