مالک و سرمربی تیم ملوان بندرگز گفت: بازیکنان این تیم پس از گذراندن دوره فشرده تمرینات، آمادگی زیادی برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور دارند و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

ملوان بندرگز مدعی اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهران شهسوار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :‌پس از اتمام رقابت های دور نخست، تمرینات خوبی را در بندرگز انجام دادیم و با ۱۳ بازیکن در رقابت های مرحله نهایی شرکت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بر خلاف ملوان بندرگز، تیم های رقیب برای این مرحله چند بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته و تا حد توان تقویت شدند اما به آمادگی و انگیزه بازیکنان جوان و بومی خود ایمان داریم و با توجه به آمادگی مطلوب آنان برای برد به مصاف رقیبان خواهیم رفت.

 شهسوار گفت که بازی نخست برابر فولاد هرمزگان، مهمترین بازی ملوان بندرگز در این مرحله است و در صورت پیروزی در این دیدار ۷۰ درصد مسیر صعود نماینده گلستان به لیگ برتر هموار می شود .

مالک و سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز ادامه داد: پس از وداع با لیگ برتر در سال ۹۸ تصمیم داریم با بازگشت به سطح اول فوتبال ساحلی، بار دیگر هیاهو و نشاط فوتبالی را به گلستان برگردانیم.

به گفته وی آب و هوای گرم و شرجی بندرعباس اصلی ترین چالش بازیکنان ما محسوب می شود اما امیدواریم این شرایط تاثیر کمی بر عملکرد بازیکنان داشته باشد.

 مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه با حضور تیم های شهرداری چابهار ، فولاد هرمزگان ، ملوان بندرگز و ملوان انزلی در بندرعباس برگزار می شود.

 ملوان بندرگز در اولین بازی خود در این مرحله شامگاه فردا شنبه به مصاف فولاد هرمزگان خواهد رفت.

هشت تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته اول کشور، در ۲ گروه چهار تیمی حضور دارند که تیم‌های اول هر گروه جواز حضور به لیگ برتر فوتبال ساحلی را کسب خواهند کرد.

 بندرگز در ۴۲ کیلومتری غرب گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار