سرمربی ملوان بندرگز گفت:بازیکنان هنوز در شرایط فوتبال چمنی هستند و با فرصت دادن به کادر فنی این تیم تا سه دیگر بعنوان مدعی اصلی فوتبال لیگ برتر ساحلی کشور می‌شود.

با فرصت دادن به کادرفنی ملوان تا سه سال آینده، این تیم مدعی اصلی قهرمانی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ مهران شهسوار سرمربی ملوان بندرگز گفت: ملوان بندرگز فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد ودر ابتدای فصل با وجود توانایی جذب بازیکنان خوب، در انتخاب بازیکن این تیم عملکرد مناسبی ندشت، چون بازیکنانی که جذب این تیم شدند نقاط ضعف ملوان را پوشش ندادند.

شهسوار با اشاره به مصدومیت بازیکنان ملوان گفت: در ابتدای فصل با بدشانسی بازیکنان این تیم مصدوم شدند و این مصدومیت‌ها باعث شد که این تیم از روند روبه رشد عقب بماند.

شهسوار گفت: پس از کناره گیری تبیانیان سرمربی سابق ملوان و توافقی که با ملوان داشتم و با شرایطی شروع به کار کردم که تیم با کمبود بازیکنان مواجه بود، اما با همین وضعیت توانستیم ۹۰ درصد بازی‌های خارج از خانه را پیروز شویم و در سه بازی که در زمین خودمان بازنده بودیم واقعا حق ما باخت نبود و اشتباهات فردی بازیکنانی که انتظار نمی‌رفت اشتباه بزرگ‌کنند باعث شد ملوان بازی‌ها را به حریفان وا گذار کند.

وی با اشاره به پیروزی در هفته پایانی فصل مقابل ایفا گفت: در این بازی دروازبان اصلی تیم و سینا رحمتی و وحیدقلی پور بازیکنان ملی پوش خود را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

سرمربی ملوان بندرگز اضافه کرد: بعد از دریافت دو گل مقابل تیم ایفا با روحیه خوب و تاکتیک مناسب با وجود دو اخراجی در جریان بازی توانستیم بازی باخته را با کامبک خیلی خوب در ثانیه‌های پایانی پیروز شویم.

شهسوار سرمربی ملوان گفت:: امیدوارم این پیروزی‌های ملوان در سال آینده تداوم داشته باشد.

وی گفت: تیم ایفا در گذشته زنگ تفریح برای ملوان بندرگز بود و سه سال است که به رحیمی سرمربی خود فرصت داد تا از رده‌های پایه این تیم را ساخت و اگر ملوان بندرگز هم سه سال به سرمربی خود زمان بدهد و بازیکنان خود را از شرایط فوتبال چمنی خارج کند و به سمت فوتبال حرفه‌ای ساحلی بیاورد و فوتبال ساحلی در بندرگز و استان گلستان از رده‌های پایه رونق داده شود بی شک پس از سه سال ما مدعی اصلی عنوان قهرمانی در ایران می‌شویم.

مهران شهسوار گفت: امیدوارم همان طور که عسگری مالک ملوان بندرگز با نگاه حرفه‌ای امسال در فوتبال سرمایه گداری کرد در سال آینده هم این روند را ادامه بدهد.

وی در پایان با اشاره به قرار گیری ملوان در جایگاه ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور گفت: اگر داوری‌های ضعیف و اشتباهات فردی ملوان در چند بازی اخیر ملوان نبود جایگاه ملوان خیلی بهتر از این می‌شد.

وی در پایان گفت: ما می‌توانیم این جایگاه را سال به سال بهتر از این بدون جذب بازیکن غیر بومی بعوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی با بازیکنان بومی ارتقا دهیم.

ملوان بندرگز تنها نماینده استان گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است و در پایان این رقابت‌ها در رده‌ی ششم لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار