عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** استاندار جدید خود را درگیر کارهای کوچک نکند/ انگیزه دکتر زنگانه برای حل مشکلات استان بیش از استانداران دیگر است

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با استاندار جدید گفت: کارهای کوچک استان را به مسوولان رده پایین‌تر بسپارید، شما و آنهایی که راس کار هستید، خودتان را مشغول کارهای بزرگ کنید.

 

*** تعطیلی حدود ۹۰درصد کارگاه‌های چوب در کردکوی

حدود ۹۰درصد کارگاه‌های چوب در کردکوی به علت نبود چوب، تعطیل است.

صداوسیما نوشت: صاحبان این کارگاه‌ها می‌گویند:چوب‌هایی که از پاکسازی و هرس جنگل‌های منطقه به دست می‌آید را منابع طبیعی به مزایده می‌گذارد و عمدتاً به دست دلال‌ها می‌اُفتد و یا به سایر استانها ارسال می‌شود.

 

*** شهرداری گرگان در صدر لیگ برتر بسکتبال کشور باقی ماند

تسنیم نوشت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با پیروزی در وقت‌های اضافه در مقابل تیم ذوب آهن با کسب سه پیروزی متوالی در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.

 

*** افزایش ۷ونیم درصدی اهدای خون در گلستان

صدا و سیما نوشت: مدیرکل انتقال خون گلستان از افزایش هفت و نیم درصدی اهدای خون در این استان نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

 

*** مرگ تدریجی یک خلیج/ قطره قطره خشک گردد وانگهی صحرا شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: با پسروی آب در خلیج گرگان مرگ تدریجی خلیج آغاز شده است، مرگی که احتمال دارد منجر به تولد صحرایی با آثار مخرب فراوان شود.

 

*** شکست نمایندگان گلستان در آغاز لیگ برتر والییال تجربه‌ای برای موفقیت

ایرنا نوشت: هفته اول لیگ برتر والیبال با شکست برای ۲ نماینده گلستانی حاضر در این رقابت ها آغاز شد تا مسیر سخت شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس گرگان و طاهر قره‌داشلی در شهرداری گنبدکاووس برای رسیدن به عنوانی شایسته در جمع برترین های کشور از گام نخست نمایان شود.

 

*** استاندار جدید گلستان هیئت اندیشه‌ورز از همه اقشار ایجاد کند/ استانداری محل جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد

فارس نوشت: نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر استانداری باید محل جذب سرمایه‌گذار و جذب و حمایت از کارآفرینان بومی باشد تا سرمایه‌گذاران با آرامش بتوانند‌ در استان سرمایه‌گذاری کنند.

 

*** تسنیم نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس: تله‌کابین گرگان با رعایت الزامات زیست محیطی اجرایی شود

 

*** گلستان نیازمند ترسیم نقشه راه جذب حداکثری سرمایه‌گذاران

ایرنا نوشت: برنامه‌ریزی و تدوین نقشه راه علمی توسعه، ترسیم راهکار جذب حداکثری سرمایه گذاران و مشارکت نخبگان در اداره امور از جمله انتظارات صاحبنظران گلستانی از استاندار جدید است تا علاوه بر اعتمادافزایی، همراهی و پشتیبانی مردم در حمایت از دولت جهادی سیزدهم در این استان را محقق سازد.

 

*** اینچه برون دالان توسعه صادرات کشور/ عقب ماندگی صنعتی برطرف می‌شود

اینچه برون دالان توسعه صادرات کشور/ عقب ماندگی صنعتی برطرف می‌شود

مهر نوشت: تصویب منطقه آزاد اینچه برون حدود هفت سال به طول انجامید و فعالان اقتصادی هم اکنون از مسئولان انتظار دارند تا روند ایجاد زیرساخت‌ها را تسریع کرده و علمیات اجرایی آن زودتر آغاز شود.

 

*** تندباد ۷۰ کیلومتری در دریای خزر/ ماهی‌گیران گلستانی در خانه بمانند

ایرنا نوشت: مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از شامگاه امشب دوشنبه در استان گفت که در این مدت ارتفاع امواج در دریای خزر به ۲/۵ متر و سرعت وزش تندباد دریایی به ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و این شرایط برای ماهی‌گیری ناایمن است.

 

*** افزایش ۱۸ درصدی بارندگی گلستان در مهرماه

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش ۱۸ درصدی بارندگی نسبت به آمار بلندمدت مهر ماه خبر داد.

 

*** روزانه ۱۴۰ تن گوشت مرغ در گلستان توزیع می شود

مهر نوشت: رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: روزانه حدود ۱۳۰ الی ۱۴۰ تن گوشت مرغ در گلستان تأمین و عرضه شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار