احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه‌شنبه در بدو ورود به گلستان با حضور در امامزاده عبدالله گرگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر کشور به مقام شهدای گلستان ادای احترام کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، وحیدی که برای معرفی استاندار گلستان به این استان سفر کرده به همراه هادی حق‌شناس و علی‌محمد زنگانه استانداران قدیم و جدید، مدیران و فرماندهان انتظامی و نظامی این استان بر مزار شهدا حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

دیدار با آیت االله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیگر برنامه وزیر کشور در این استان است.

وحیدی، عصر امروز "علی‌محمد زنگانه" را به عنوان استاندار گلستان جایگزین هادی حق شناس خواهد کرد.

زنگانه دهمین استاندار گلستان از بدو تاسیس (سال ۷۶) تاکنون است.

پیش از وی مرحوم سیدابراهیم درازگیسو، علی‌اصغر احمدی و محمدهاشم مهیمنی در دولت‌های هفتم و هشتم، علی‌محمد شاعری، یحیی محمودزاده و جواد قناعت در دولت‌های نهم و دهم، حسن صادقلو، سیدمناف هاشمی و هادی حق‌شناس در دولت یازدهم و دوازدهم سکان استانداری گلستان را برعهده داشتند.

زنگانه چهارشنبه ۲۸ مهر ماه از سوی هیات دولت به عنوان استاندار گلستان انتخاب شد.

زنگانه متولد ۱۳۵۰ در شهرستان علی‌آباد و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی تهران است.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۱ تاکنون)، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۹۸) عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی ستاد (۱۳۹۸)، قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی این سازمان (۱۳۸۹) و دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضائیه (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی زنگانه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار