براثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های شهرستان‌های مینودشت، گالیکش و گنبدکاووس درشرق استان گلستان که طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داد، ۲ نفر از سرنشینان خودروهای حادثه دیده جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مرگ ۲ نفر در حوادث رانندگی شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، در حادثه نخست که در جاده روستایی "قلی‌تپه به دوزین" از توابع ۲ شهرستان مینودشت و گالیکش و برای یک دستگاه آمبولانس درحال ماموریت رخ داد، علاوه بر مصدوم شدن راننده و نیروی امدادی اورژانس، مصدومی که توسط این خودرو در حال انتقال به بیمارستان بود پس از چند ساعت فوت کرد.

فرماندار مینودشت روز سه‌شنبه در ارتباط با این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس گزارش پلیس راه علت این حادثه که در نزدیکی روستای کوهستانی "تاشته" در جاده قلی‌تپه به دوزین رخ داد نقص فنی، ترمز ناگهانی آمبولانس و برخورد آن با خودروی دیگر بود.

سیدابوالفضل حسینی نیا افزود: براثر این حادثه راننده آمبولانس و نیروی امدادی آن دچار مصدومیت شده که به همراه مصدومی که توسط این خودرو در حال انتقال به مرکز درمانی بود، هر سه مصدوم با خودروهای اورژانس به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

وی اضافه کرد: وضعیت مصدومی که قبل از حادثه توسط آمبولانس درحال انتقال به بیمارستان بود با وجود تلاش تیم‌های پزشکی بعد به علت شدت جراعات وارده ناشی از حادثه اولیه، فوت کرد ضمن اینکه وضعیت عمومی ۲ مصدوم دیگر این حادثه خوب است.

در حادثه دوم نیز که به گفته سرپرست پلیس راه مینودشت - گالیکش حدود ساعت ۲۱ شب گذشته در جاده مینودشت به گنبدکاووس محدوده روستای اسلام آباد و بین ۲ دستگاه خودروی پراید و پژو ۲۰۶ رخ داد، راننده پراید بشدت مصدوم شد و ۲ ساعت بعد از انتقال به بیمارستان شهید مطهری گنبد، جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمدصادق الهی راد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، علت این سانحه را سرعت غیرمجاز خودرو پژو اعلام کرد و از رانندگان خواست تا قوانین رانندگی بویژه سرعت مجاز و حفظ فاصله طولی با خودرو جلویی را در تمامی جاده‌ها به خصوص محورهای بزرگ‌راهی رعایت کنند.

نیمی از جمعیت ۱.۹ میلیون نفری گلستان در هفت شهرستان واقع در منطقه شرق این استان سکونت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار