رئیس کل دادگستری گلستان گفت:تکمیل و آب گیری سد نرماب مطالبه منطقه ای است و ما آماده هرگونه همکاری برای حل مسائل قضایی در حوزه سد هستیم.

تکمیل و آب گیری سد نرماب مطالبه منطقه ای است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان امروز در بازدید از محل ساخت سد نرماب مینودشت گفت: یکی از برنامه‌های ما در سرکشی از حوزه‌های قضایی بازدید از طرح‌های عمرانی و واحد‌های تولیدی نیازمند حمایت قضایی است.

حیدر آسیابی افزود: در نشست امروز با مسئولان آب منطقه‌ای استان، یکی از مسائل مهم در مسیر تکمیل زودتر سد نرماب، مشکلات حقوقی و کارشناسی به ویژه در بحث تملک روستا‌های در مسیر مخزن سد عنوان شد.

آسیابی ادامه داد: تکمیل و آب گیری سد نرماب مطالبه منطقه‌ای است و دادگستری گلستان آماده هرگونه همکاری برای حل مسائل حقوقی و قضایی مربوط به تملک اراضی در حوزه سد است.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: از اهالی روستا‌های منطقه هم انتظار داریم با آب منطقه‌ای همکاری کنند و حتما پیش بینی‌های لازم برای دادن اراضی معوض به مردم انجام شده است.

آسیابی گفت: سیل یکی از تهدید‌های بالقوه استان است و ساخت این سد می‌تواند از خسارت‌های ناشی از سیلاب‌ها در استان بکاهد و در تامین آب شرب استان و زمین‌های کشاورزی منطقه اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان امروز برای سرکشی از حوزه قضایی مینودشت و بازدید از واحد‌های تولیدی به این شهرستان سفر کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار