هادی حق شناس، در پیامی با قدردانی از مردم گلستان تاکید کرد: گلستان با همدلی و وحدت مثال زدنی اش می‌تواند مسیر توسعه را سریع‌تر طی کند.

قدردانی هادی حق شناس از مردم و مسئولان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، استاندار سابق گلستان در پیام خود آورده است: خدمت در ایران اسلامی در هر جایگاهی، توفیقی ارزشمند است که می‌تواند زمینه قرب الهی و رضایت عمومی مردم را فراهم آورد.

هادی حق شناس با بیان اینکه گلستان، استانی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصر به فرد است که می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری، صنایع تبدیلی و تجارت تبدیل شود ادامه داد: در این راه، همراهی همه دلسوزان استان می‌تواند دستیابی گلستان را به توسعه و پیشرفت تسریع، و این استان را به معنای واقعی کلمه به گلستان ایران تبدیل کند.

او در پیام خود از همراهی صادقانه و ارزشمند مردم شریف، قدرشناس و خونگرم استان، آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس، امامان جمعه شیعه و اهل تسنن و سایر مسئولان و رسانه‌های استان قدردانی کرده است.

هادی حق شناس ۲۸ماه استاندار گلستان بود.

هیئت دولت چهارشنبه گذشته علی محمد زنگانه را به عنوان استاندار جدید گلستان انتخاب کرد و مراسم معارفه وی عصر دیروز با حضور وزیر کشور در گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار