هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور فردا با میزبانی سپاهان از شهرداری گنبد و مصاف هم استانی های مس رفسنجان و فولادسیرجان همراه است.

جدال برای امتیازات حساس هفته / سپاهان میزبان شهرداری گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور فردا (یکشنبه- ۹ آبان ماه) از ساعت ۱۶ با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود، در اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته در جنگ ستارگان مقابل پیکان تهران با اقتدار ۳ بر صفر به برتری رسید و در رده دوم جدول باقی ماند، در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم شهرداری گنبد است، تیمی که در هفته دوم یک امتیاز حساس مقابل سایپا تهران گرفته و در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

فراموش نکنیم که گنبد یکی از شهرهای والیبال دوست و والیبال خیز کشور است و بازیکنان خوبی از گنبد به تیم ملی راه یافتند و سپاهان نیز از دو بازیکن گنبدی در ترکیب خود سود می برد. شاگردان رحمان محمدی راد همگی برای بازی فردا آماده هستند و به نظر می رسد تنها علیرضا مباشری که از ناحیه انگشت آسیب دیده بود غایب این دیدار باشد و احتمالا فرهاد قائمی بازیکن گنبدی سپاهانی ها که به تازگی پدر خود را از دست داده نیز ممکن است غایب باشد.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته دو تیم هم استانی فولاد سیرجان و مس رفسنجان  به مصاف یکدیگر می روند، مسی ها هفته گذشته ۳ بر یک آذرباتری ارومیه را شکست دادند و به رده ششم جدول رسیدند، فولاد سیرجان نیز با همین نتیجه راه یاب ملل مریوان را مغلوب کرده و یک رده بالاتر از مس رفسنجان در رده پنجم جدول قرار دارد.

راه یاب ملل مریوان که در رده چهاردهم جدول قرار دارد میزبان پاس گرگان است و هر دو تیم هفته دوم را با شکست پشت سر گذاشتند و به دنبال پیروزی در این دیدار و بهبود جایگاه خود در جدول هستند.

آذرباتری ارومیه در خانه میزبان پیکان رده هفتمی است این دو تیم نیز هفته دوم مقابل مس رفسنجان و سپاهان تن به شکست دادند و ۳ امتیاز این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.   

شهرداری ارومیه رده سومی که به دنبال غفلت دو تیم شهداب یزد و سپاهان است در ارومیه به مصاف هورسان رامسر می رود و تیمی که در جایگاه دوازدهم جدول است به نظر می رسد آنها کار سختی در خانه نخواهند داشت.

لبنیات هراز آمل رده چهارمی که هورسان را در خانه خود شکست داده در این هفته میزبان شهداب یزد صدرنشین است، جدالی که می تواند جذابیت های زیادی به همراه داشته باشد.

در نهایت سایپا رده هشتمی در خانه باید از شهرداری ورامین که هفته گذشته مقابل شهداب صدرنشین تن به شکست داده پذیرایی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار