سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس معتقد است که گذشت زمان عملکرد بازیکنان جوان و بومی این تیم در مسابقات امسال را بهتر می‌کند که در این شرایط مردم و علاقمندان والیبال از شکست‌های ابتدای فصل دلسرد نشده و منتظر روزهای خوب این تیم باشند.

گنبدی‌ها منتظر روزهای خوب تیم والیبال شهرداری باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امسال ۵۰ درصد شاکله تیم شهرداری گنبدکاووس را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند که این بازیکنان آینده‌دار برای رسیدن به سطح بالای کیفیت، به گذر زمان احتیاج دارند.

وی بابیان اینکه همه تلاش کادر فنی، تقویت روحیه حرفه‌ای گری بازیکنان جوان است، افزود: در سه بازی گذشته و با وجود بازی‌های خوب به دلیل غلبه احساس جوانی بر رفتار حرفه‌ای، در کسب امتیاز ناکام بودیم.

جزیده اضافه کرد: بازیکنان تیم شهرداری روحیه و انگیزه بالایی برای پیروزی در بازی‌های پیش رو دارند که امیدواریم در بازی عصر فردا چهارشنبه دوم مهرماه، مقابل تیم والیبال فولاد سپاهان که از تیم‌های خوب لیگ امسال است، به نخستین پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری گنبدکاووس فردا مقابل تیم سپاهان که سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ، بازی سختی خواهد داشت.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: شرایط کرونایی امسال سبب شد تا این تیم جوان قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، بازی‌های تدارکاتی کمتری داشته باشد بنابراین برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و شکل گیری شخصیت تیمی نیاز به گذشت زمان حداقل پنج یا ۶ هفته داریم.

جزیده تاکید کرد: به تیم جوان شهرداری گنبدکاووس امیدوار هستم و بدون تردید از آبرو و حیثیت والیبال این شهرستان در مسابقات امسال دفاع خواهیم کرد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که هر سه بازی اول خود در لیگ برتر والیبال مردان کشور یادواره سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی را به حریفان واگذار کرده، در هفته چهارم مسابقات از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه در سالن المپیک این شهر به مصاف تیم فولاد سپاهان اصفهان خواهد رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار