رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته وحدت با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اهل تسنن دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار رئیس بنیاد گرگان با خانواده شهدای اهل سنت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان،علی رضائی به مناسبت هفته وحدت با خانواده‌ شهید اهل سنت «حسن تاسبه» و جانبازان سرافراز اهل سنت «عاشورا بردی اتک پور » و «امان محمد مقدم» دیدار و ضمن تبریک هفته وحدت گفت: اختلاف در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) عاملی سو استفاده برای دشمنان اسلام بود، که با بصیرت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی این ایام به عنوان هفته وحدت انتخاب و توطئه دشمنان خنثی شد.
رضائی خاطر نشان کرد: مهم ترین رویکرد فکری، فداکاری توسط والدین شهدا به فرزندان انتقال داده شده است، و شهیدان به آن جامعه عمل پوشانیدند و به درجات عالیه رسیدند.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و وحدت در جامعه هستند، افزود: وقتی آثار به جا مانده شامل دست نوشته ها، وصیت نامه ها، و خاطرات شهدا را بررسی می کنیم، یک عامل مشترک در بین همه آثار به جا مانده دیده می شود، توجه به فرامین الهی و وحدت در جامعه، که مهمترین توصیه شهدا به مردم است.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان، پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار