زنگانه گفت: خطر احتمالی پیک ششم کرونا گلستان را تهدید می کند و باید به طرح شهید سلیمانی اهتمام جدی تری داشته باشیم

خطر احتمالی پیک ششم کرونا گلستان را تهدید می کند/ اهتمام به واکسیناسیون اتباع خارجی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ علی محمد زنگانه ظهر امروز در ستاد استانی و پیشگیری از مقابله ویروس کرونا اظهار کرد: از نظر میانگین میزان واکسیناسیون گلستان نسبت به کشور مطلوب است ولی باید واکسیناسیون را توسعه بیشتری دهیم.

استاندار گلستان ادامه داد: براساس اولویت باید دز یادآور واکسیناسیون کرونا در استان گلستان مد نظر قرار گیرد.

زنگانه به میزان مرگ و میر افرادی که واکسینه شدند اشاره کرد و گفت: در کشور عنوان شده که ۸۵ درصد از افرادی که واکسن دریافت کردند از افرادی بودند که واکسن کرونا دریافت نکردند و عدد ۱۵ درصد مرگ و میر افراد واکسینه شده قابل توجه است و باید در استان پایش شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار نفر اتباع خارجی در استان گلستان داریم و در خصوص واکسیناسیون این افراد و افراد دو تابعیت باید توجه ویژه قرار گیرد.
این مقام مسئول تاکید کرد: آماری واکسیناسیون دانشجویان باید مورد توجه و پایش قرار گیرد، روند واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان خوب پیشرفته است.
زنگانه افزود: عدد ۳۲ هزار نفر گروه هدف افراد بین رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که در مدرسه حضور ندارند باید مد نظر قرار گیرد.
وی یادآور شد:  خطر احتمالی پیک ششم کرونا گلستان را تهدید می کند و باید به طرح شهید سلیمانی اهتمام جدی تری داشته باشیم و از تلاش سپاه در این زمینه قدردانی می کنیم.

استاندار گلستان باید چرخ ویروس را در محل های پر ازدحام و پرخطر کنترل کنیم، تاکید کرد: باید نظارت بیشتری بر پمپ بنزین ها و نانوایی ها و غیره انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار